سوارز در کاروان استقلال! ، محبوب ترین استقلالی ها در آبادان، تعجب استقلالی ها از دمای هوای آبادان

به گزارش وبلاگ ماکارون، گرمای شدید آبادان باعث تعجب بازیکنان و مربیان استقلال شده است به طوری که گفته می شود این میزان حرارت در اوایل خرداد واقعاً عجیب است.

سوارز در کاروان استقلال! ، محبوب ترین استقلالی ها در آبادان، تعجب استقلالی ها از دمای هوای آبادان

به گزارش گروه ورزشی وبلاگ ماکارون، استقلال برای جدال با صنعت نفت راهی آبادان شد که تغییر ساعت پرواز این تیم موجب شد ازدحام کمتری برای ملاقات با آبی پوشان ایجاد شود. البته مسافرت استقلالی ها به آبادان حاشیه هایی را نیز به همراه داشته است که در زیر به برخی از آنها اشاره می کنیم.

ورود در نیمه شب

کاروان استقلال ساعت 23:57 یکشنبه وارد آبادان شد و سریع فرودگاه را به سمت هتل محل اقامت خود ترک کرد. ساعت پرواز به گونه ای تنظیم شده بود تا استقلالی ها هم از گرمای آبادان تا حدی در امان بمانند و هم پروتکل های بهداشتی بهتر رعایت شود. قطعاً اگر کاروان آبی ها در ساعات اولیه شب به آبادان می رسیدند، با ازدحام طرفدارانی روبرو می شدند که برای ملاقات با استقلالی ها در فرودگاه و مقابل هتل تجمع می کردند.

طرفداران در خیابان

با توجه به ساعت دیر هنگام ورود استقلال به آبادان کاملاً بدیهی بود که از ازدحام جمعیت طرفداران کاسته می شود اما با این وجود باز هم تعدادی از طرفداران با موتورسیکلت خود را به خیابان منتهی به فرودگاه رسانده بودند تا چهره های مورد علاقه شان را ببینند. آنها هنگام خروج اتوبوس استقلالی ها از فرودگاه آبادان در حالیکه پرچم آبی همراهشان بود اطراف اتوبوس آبی ها حرکت می کردند.

مسافرت از شهرهای اطراف

با وجود اینکه رقابت های لیگ برتر بدون حضور تماشاگر برگزار می شود، تعدادی از طرفداران استقلال خودشان را از شهرهایی همچون دزفول، اهواز، شوش، ایذه، خرمشهر و ... به آبادان رسانده اند تا هر طور که شده فرصتی برای ورود به داخل هتل محل اقامت این تیم پیدا کنند و بازیکنان مورد علاقه خود را ببینند. در میان بازیکنان استقلال، مهدی قایدی، میلیچ و فرشید اسماعیلی در آبادان محبوب تر از بقیه بودند.

کمک گرمای هوا به استقلال

تجمع طرفداران مقابل هتل و عدم رعایت پروتکل های بهداشتی یکی از دغدغه های بازیکنان و مسئولان استقلال طی 10 ماه گذشته در مسافرت های داخلی بوده است ولی در آبادان گرمای هوا عملاً به کمک آبی پوشان آمد. با توجه به شدت گرما، تماشاگران و طرفداران کمتری از صبح تا حوالی عصر امروز برابر هتل استقلالی ها تجمع کردند.

دعوت به شام

برخی از طرفداران قدیمی استقلال در آبادان قصد داشتند وظیفه پذیرایی از این تیم پس از پایان مسابقه را برعهده بگیرند. به همین خاطر استقلالی ها را دعوت به شام کردند ولی مسئولان باشگاه تأکید دارند بهتر است همه چیز دقیقاً طبق همان برنامه ای که قبل از سفر تدوین شده جلو برود تا کاروان دچار مشکل نشود و بتواند در زمان مقرر برای بازگشت به تهران در فرودگاه حاضر شود.

ورود افراد متفرقه ممنوع

استقلالی ها بامداد دوشنبه بلافاصله پس از ورود به هتل هماهنگی های لازم را انجام دادند تا افراد متفرقه به هیچ عنوان نتوانند برای ملاقات با بازیکنان این تیم وارد محوطه و لابی هتل شوند. این تصمیم برای رعایت نظم هتل و البته حفظ فاصله گذاری اجتماعی اتخاذ شد تا بازیکنان با افراد کمتری در تماس باشند و احتمال ابتلای آنها به کرونا افزایش پیدا نکند. همین مسئله موجب شد تا عوامل هتل به طرفداران اجازه ورود ندهند. البته کاملاً بدیهی است با وجود همه اقدامات اجرا شده، باز هم عده ای توانستند خودشان را به نزدیکی بازیکنان استقلال برسانند.

خط خوردن قبل از پرواز

احمد موسوی از جمله نفراتی بود که پس از پایان آخرین تمرین استقلال در تهران و پیش از اینکه آبی پوشان برای سفر به آبادان راهی فرودگاه مهرآباد شوند، از فهرست مسافران خوزستان خط خورد. با توجه به مصدومیت این بازیکن و توصیه پزشکان قرار شد موسوی جایی در جمع استقلالی ها برای مسابقه با صنعت نفت نداشته باشد و سر فرصت مشغول تکمیل فرایند درمانی خود شود.

بازدید تیم داوری

تیم داوری مسابقه پیش از ظهر با حضور در استادیوم تختی آبادان از امکانات موجود و کیفیت زمین برگزاری بازی بازدید کردند تا اقدامات و تشریفات قانونی را انجام داده باشند. ناظر بازی هم شرایط رختکن ها را مورد ارزیابی قرار داد.

کرکری آبادانی ها

اگرچه استقلال در خوزستان طرفداران بسیار زیادی دارد ولی صنعت نفت، تیم اول شهر آبادان محسوب می شود و طرفداران این تیم به شدت روی آن حساسیت دارند. گروهی از طرفداران صنعت نفت از صبح امروز، کرکری را در فضای مجازی آغاز کرده و مدعی شده اند حتی اگر استقلال بدون هیچ بازیکن مصدوم یا محرومی به آبادان بیاید باز هم مغلوب صنعت نفت می شود.

ناهار؛ دیرتر از همیشه

با توجه به ساعت برگزاری مسابقه، بازیکنان استقلال ناهار خود را دیرتر از روزهای قبل صرف کردند تا شرایط بدنی آنها دچار مشکل نشود. این دقیقاً همان شیوه ای بود که هنگام برگزاری مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا در عربستان نیز اتخاذ شد.

قهرمانی اتلتیکو و گلزنی سوارز

اتلتیکومادرید شنبه شب توانست عنوان قهرمانی رقابت های لالیگا را به خود اختصاص دهد و از قضا، لوئیس سوارز در آخرین مسابقه این تیم پیروز به گلزنی هم شد. قهرمانی تیم دوم شهر مادرید و کامیابی سوارز از جمله سوژه هایی بود که استقلالی ها پیش از ترک تهران در موردش صحبت می کردند. اغلب آبی پوشان اعتقاد داشتند بارسلونا با از دست دادن این مهاجم اروگوئه ای اشتباه بسیار بزرگی مرتکب شد و تاوان آن را هم پس داد.

تجمع قبل از بازی مقابل استادیوم

یکی از مواردی که عوامل برگزاری مسابقه روی آن تأکید ویژه داشتند، جلوگیری از جمع شدن طرفداران صنعت نفت و استقلال بیرون درب استادیوم تختی آبادان هنگام برگزاری مسابقه است. آنها اصرار می کنند به هیچ عنوان نباید چنین اتفاقی رخ بدهد چون اولاً از نظر بهداشتی مغایر با دستورالعمل هاست و ثانیا می تواند پس از پایان مسابقه و هنگام خارج شدن اتوبوس های دو تیم از استادیوم باعث ایجاد حاشیه شود.

گرمای زودرس

گرمای شدید آبادان باعث تعجب بازیکنان و مربیان استقلال شده است. اتفاقاً برخی از کارکنان هتل هم در گفت وگو با آنها تأکید داشتند این میزان حرارت در اوایل خرداد واقعاً عجیب بوده و خوزستان امسال دچار گرمای زودرس شده است.

کسی داخل استادیوم نشود

در جریان جلسه هماهنگی قبل از بازی این مسئله به شدت مورد تأکید و توجه قرار گرفت افراد اضافه که مسئولیتی در امر برگزاری مسابقه ندارند، تحت هیچ شرایطی نتوانند وارد استادیوم تختی شوند. در واقع این سخت گیری ها برای آن بود تا اتفاقات دربی تهران دوباره روی سکوها تکرار نشود.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "سوارز در کاروان استقلال! ، محبوب ترین استقلالی ها در آبادان، تعجب استقلالی ها از دمای هوای آبادان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سوارز در کاروان استقلال! ، محبوب ترین استقلالی ها در آبادان، تعجب استقلالی ها از دمای هوای آبادان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید