عرضه ماسک در 127 ایستگاه متروی تهران و حومه

به گزارش وبلاگ ماکارون، نایب رییس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه از عرضه ماسک با قیمت مناسب درتمامی 127 ایستگاه متروی تهران و حومه خبر داد.

عرضه ماسک در 127 ایستگاه متروی تهران و حومه

به گزارش گروه اجتماعی وبلاگ ماکارون، فرنوش نوبخت گفت: بعد از گذشت کمتر از 20روز از اجرای طرح اجباری شدن استفاده از ماسک در حمل و نقل عمومی کلانشهرها برنامه ریزی راه اندازی مراکز فروش ماسک توسط وزارت صمت و با همکاری شهرداری تهران و معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران درتمامی ایستگاه های خطوط هفتگانه متروی تهران و حومه انجام شد.

وی در ادامه با اشاره به اینکه رصد مسافران از طریق دوربین های مترو، انجام می شود اضافه کرد: اغلب افراد از ماسک استفاده می کنند.

وی با تاکید بر اینکه در تمامی ایستگاه های مترو امکان تهیه ماسک وجود دارد گفت: از تمامی شهفرایندان و مسافران می خواهیم در زمان ورود به مترو حتما از ماسک استفاده کنند.

نوبخت گفت: این طرح به منظور حفظ سلامتی افرادی که قصد دارند از سامانه های حمل و نقل عمومی درون شهری استفاده کنند، تصویب شده و برای اجرای هرچه بهتر آن نیازمند یاری شهفرایندان و مسافران هستیم.

مدیرعامل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه در ادامه درباره استمرار فرایند ضدعفونی کردن قطار ها و ایستگاه های شبکه مترونیز گفت: قطار های مترو با دو روش خشک و تر توسط سیستم های مکانیزه شستشو مترو، شستشو و ضد عفونی می شوندهمچنین تمامی قطار ها در ایستگاه های ابتدایی و انتهایی هرخط نیز به صورت خشک ضد عفونی می شود. این کارتا زمانی که وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اوضاع را عادی اعلام کند ادامه خواهد داشت.

وی گفت: این کار بر اساس استاندارد ها و دستورالعمل های ابلاغی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در تمامی اماکن مترو، پایانه ها و قطار ها انجام می شود.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "عرضه ماسک در 127 ایستگاه متروی تهران و حومه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عرضه ماسک در 127 ایستگاه متروی تهران و حومه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید