پرسپولیس صدر را از استقلال می گیرد، تنها ایراد شاگردان گل محمدی

به گزارش وبلاگ ماکارون، بهزاد داداش زاده در مصاحبه با خبرنگاران، درباره برد 3 بر 1 پرسپولیس مقابل نساجی مازندران در هفته هفدهم لیگ برتر فوتبال گفت: هر شکستی عواقب خود را در یک تیم دارد و مهم ترین بازی برای بازگشت اعتماد به نفس و روحیه یک تیم نیز بازی پس از همان شکست است. پرسپولیس خیلی خوب توانست نساجی را شکست دهد تا باخت مقابل فولاد در سوپر جام از فکر این تیم پاک گردد.

پرسپولیس صدر را از استقلال می گیرد، تنها ایراد شاگردان گل محمدی

بازیکن پیشین پرسپولیس درباره عملکرد بازیکنان این تیم اضافه کرد: وحید امیری باید الگوی بازیکنان جوان باشد. او هیچ وقت از بازی کردن خسته نمی گردد و عطش سیری ناپذیری برای موفقیت های متوالی دارد. بازیکنان جوان کشور باید از او یاد بگیرند.

وی که سابقه پوشیدن پیراهن استقلال را نیز در کارنامه فوتبالی خود دارد، اضافه کرد: باید به بردهای این تیم احترام گذاشت و پذیرفت که استقلال پیشرفت چشمگیری نسبت به گذشته داشته است اما فکر می کنم نوار این پیروزی ها تداومی نخواهد داشت و استقلال نمی تواند تا انتها لیگ برتر با بعضی خوش شانسی ها در صدر جدول باقی بماند.

داداش زاده ادامه داد: فرایند کنونی دو تیم به طور معین نشان می دهد پرسپولیس می تواند بار دیگر به صدر جدول بازگردد. تنها ایراد فعلی پرسپولیس عادت به گل خوردن این تیم است. حامد لک و مدافعان باید فکری به حال این موضوع نمایند تا مشکل جدی برای پرسپولیس رقم نخورد. پرسپولیس بازهم می تواند به خواسته طرفداران خود پاسخ دهد.

وی در انتها درباره جذب رامین رضاییان به وسیله باشگاه پرسپولیس یادآور شد: او بازیکن بسیار حرفه ای است. رامین باید قدر بازگشت به پرسپولیس را بداند. شکی نیست او می تواند در فرم ایده آل به پرسپولیس یاری کند و خیال طرفداران را راحت کند اما آنچه معین است رضاییان احتیاج به تمرکز در بازگشت به لیگ برتر ایران دارد تا بتواند به اهداف شخصی خود که قطعا بازگشت به تیم ملی ایران هم هست برسد. او خیلی خوب می داند در پرسپولیس هم باید با ملی پوشان تمرین کند و کسی نمی تواند منکر بزرگی این باشگاه گردد. او باید باهوش بماند.

منبع: خبرگزاری مهر

به "پرسپولیس صدر را از استقلال می گیرد، تنها ایراد شاگردان گل محمدی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پرسپولیس صدر را از استقلال می گیرد، تنها ایراد شاگردان گل محمدی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید