کارت پستال جاذبه های میراث فرهنگی خراسان شمالی در تیراژ 15 هزار چاپ و توزیع شد

به گزارش وبلاگ ماکارون، میراث آریا/ براساس خبرهای واصله، کارت پستال جاذبه های میراث فرهنگی خراسان شمالی در تیراژ 15 هزار چاپ و توزیع شد.

کارت پستال جاذبه های میراث فرهنگی خراسان شمالی در تیراژ 15 هزار چاپ و توزیع شد

ابوالفضل اسماعیلی اضافه کرد: نظر به وجود بیش از 1500 جاذبه طبیعی و تاریخی شناسایی شده و 713 اثر ثبتی در خراسان شمالی و ضرورت اطلاع رسانی و معرفی هرچه بهتر و بیشتر این جذابیت ها، اقدام به چاپ و انتشار کارت پستال این جاذبه ها در 15 جاذبه تاریخی و باستانی این منطقه شده است.

معاون گردشگری، سرمایه گذاری و طرح های خراسان شمالی با اشاره به تنوع جاذبه های موجود در این استان یادآور شد: جاذبه هایی چون آینه خانه مفخم، عمارت مفخم، قلعه جلال الدین، روستای اسفیدان، اقوام کرمانج، منطقه گلیل و سرانی، روستای درکش، روستای خسرویه، منطقه نمونه ملی باباامان، منطقه نمونه ملی بش قارداش و غیره ... از جمله جاذبه های تاریخی است که در این کارت پستال ها معرفی شده اند.

اسماعیلی اظهار امیدواری کرد: با معرفی هرچه بهتر و بیشتر جاذبه های طبیعی و تاریخی و باستانی این استان و اطلاع رسانی این جذابیت ها، صنعت گردشگری این استان بیش از پیش رونق یافته و شاهد افزایش شمار مسافران و گردشگران داخلی و خارجی باشیم.

منبع: همگردی

به "کارت پستال جاذبه های میراث فرهنگی خراسان شمالی در تیراژ 15 هزار چاپ و توزیع شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کارت پستال جاذبه های میراث فرهنگی خراسان شمالی در تیراژ 15 هزار چاپ و توزیع شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید