39 تیم امدادی هلال احمر در پی هشدار هواشناسی آماده باش هستند

به گزارش وبلاگ ماکارون، خبرنگاران/خراسان جنوبی مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی گفت: 39 تیم امدادی هلال احمر در پی هشدار هواشناسی برای امدادرسانی به حوادث احتمالی در حالت آماده باش کامل هستند.

39 تیم امدادی هلال احمر در پی هشدار هواشناسی آماده باش هستند

محمدرضا رضایی، امروز شنبه 25 دی ماه با اشاره به اعلام هشدار سطح نارنجی هواشناسی مبنی بر شرایط نامساعد جوی، اظهار کرد: 140 نیروی هلال احمر در قالب 39 تیم امدادی در 24 پایگاه ثابت، پایگاه امداد هوایی، شعب هلال احمر و تیم واکنش سریع و دو تیم آنست(سگ های زنده یاب) برای امدادرسانی به حوادث احتمالی در آماده باش کامل هستند.

به گزارش وبلاگ ماکارون، وی با بیان اینکه 22 تیم پشتیبان در شعب هلال احمر استان آماده امدادرسانی به حوادث احتمالی هستند، اضافه نمود: 46دستگاه خودرو شامل خودروی نجات، آمبولانس و ده دستگاه موتور تریل نیز جهت امداد رسانی به حوادث احتمالی آماده به کارگیری است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی گفت: با توجه به سیلابی شدن مسیل ها از شهروندان خواستاریم از توقف در حاشیه رودخانه ها و مسیل ها خوداری نمایند و از سفرهای غیر ضرور بپرهیزند.

وی ادامه داد: بعلاوه با توجه به کاهش دید افقی و لغزندگی سطح جاده از رانندگان خواست ضمن همراه داشتن وسایل ایمنی و تجهیزات زمستانی، از داشتن زنجیر چرخ و سوخت کافی به خصوص در نقاط کوهستانی اطمینان حاصل نمایند.

رضایی با بیان اینکه مرکز 112 به صورت شبانه روزی آماده پاسخگویی به حوادث احتمالی است، گفت: هم میهنان در صورت بروز حادثه ضمن حفظ خونسردی با این مرکز تماس گرفته و یا به نزدیکترین پایگاه امدادی هلال احمر مراجعه نمایند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "39 تیم امدادی هلال احمر در پی هشدار هواشناسی آماده باش هستند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "39 تیم امدادی هلال احمر در پی هشدار هواشناسی آماده باش هستند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید