4 پیشنهاد رسمی اروپایی برای لژیونر ملی پوش ایران

به گزارش وبلاگ ماکارون، بر خلاف شایعات مطرح شده، امیرحسین اسفندیار از اورال اوفا برای تمدید قرارداد با این باشگاه پیشنهاد دارد.

4 پیشنهاد رسمی اروپایی برای لژیونر ملی پوش ایران

به گزارش وبلاگ ماکارون امیرحسین اسفندیار، دریافت کننده تیم ملی والیبال ایران که این فصل در لیگ روسیه و تیم اورال اوفا بازی های درخشانی از خود به نمایش گذاشت، حالا با پیشنهاد تمدید قرارداد از سوی این باشگاه روبرو شده و البته سه تیم مطرح دیگر لیگ روسیه نیز خواستار او شده اند.

اما او در نظر دارد بدون شتاب و پس از حضور در لیگ ملت های والیبال و درخشش در این مسابقات تیم نو خود را انتخاب کند. امیرحسین اسفندیار که با توجه بندهای موجود در قراردادش با وجود به حذف زودهنگام تیمش نمی توانست از این تیم جدا گردد و راهی تورنمنت جام رمضان دبی و تمرینات تیم ملی گردد، ولی حالا او می تواند با تمام شدن این قانون تا دو سه روز آینده به تمرینات تیم ملی که از دو روز پیش شروع شده است ملحق گردد.

لازم به ذکر است تیم اورال اوفا برای فصل نو با بازیکنانی همانند الکساندر بوتکو، پاسور ملی پوش روسی و اوباموچف لیبروی روس که هر دو در المپیک لندن صاحب نشان طلا شدند قرارداد بسته است و در پی خرید اوروش کواچوویچ نیز هست. با این حال اسفندیار در گفت وگویی کوتاه با ما عدم علاقه اوفا به حفظ او را تکذیب اما در عین حال تاکید نموده که فعلا در این باره تصمیم نخواهد گرفت.

منبع: همشهری آنلاین

به "4 پیشنهاد رسمی اروپایی برای لژیونر ملی پوش ایران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "4 پیشنهاد رسمی اروپایی برای لژیونر ملی پوش ایران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید