اخبار مجلس

کنایه سنگین مشاور رئیس مجلس به سخنگوی دولت

محمدسعید احدیان مشاور رییس مجلس خطاب به سخنگوی دولت در توییتر نوشت: کاش آقای بهادری قبل از انتقاد از اجرایی نبودن قانون، متن قانون را می خواندند.

12 خرداد 1402

وزارت ارتباطات دنبال جذب کاربران خارجی در پیغام رسان های بومی

هنوز آماری از کابران خارجی حاضر در پیغام رسان های بومی اعلام نشده اما زارع پور در آخرین حضور خود در بین اصحاب رسانه حوزه فناوری اعلام نموده بود تعدادی کاربر خارجی نیز در این پلتفرم ها حضور دارند.

15 اردیبهشت 1402

کارگران هم در پی افزایش مجدد حقوق ، شورای عالی کار تشکیل جلسه می دهد؟

یک فعال حوزه کارگری می گوید: در شرایط فعلی، حق کارگران و بازنشستگان تامین اجتماعی است که حقوق آنها نیز متناسب با حداقل حقوق کارمندان و بازنشستگان کشوری و لشکری در میانه سال به 6 میلیون و 600 هزار تومان افزایش یابد.

24 مهر 1401

اصفهان درصدد توسعه روابط تجاری و دیپلماسی با سنت پترزبورگ

معاون هماهنگی امور مالی استانداری اصفهان از انعقاد سه تفاهم نامه میان اصفهان و سنت پترزبورگ با هدف استفاده از ظرفیت دیپلماسی و توسعه ارتباطات تجاری میان این دو شهر خواهرخوانده، اطلاع داد.

6 مهر 1401

اعلام ضرایب سوابق تحصیلی دیپلم نظام ترمی واحدی و 3، 3، 6 در کنکور 1402

ضرایب سوابق تحصیلی دیپلم نظام ترمی واحدی و 3-3-6 در کنکور 1402 اعلام شد.

2 مهر 1401

شناورسازی ساعت آغاز کار ادارات و مدارس تهران از اول مهر

مدیرکل حمل و نقل عمومی و امور منطقه ها در معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران گفت: با آغاز ماه مهر، ساعات کاری ادارات از 7 تا 9 صبح به صورت شناور خواهد شد.

25 شهریور 1401

بودجه شورای عالی استان ها باید از ردیف کمک به ردیف مستقل تغییر کند

خبرگزاری خبرنگاران- متاسفانه بودجه شورای عالی استان ها در سال 1401 به ردیف کمک بازگشته است و ما در تلاش هستیم این مسائل را حل کنیم و بودجه شورای عالی استان ها به صورت ردیف مستقل در نظر گرفته شود.

23 تیر 1401

دستمزد کارمندان افزایش می یابد؟

به گزارش خبرنگاران، اواخر اردیبهشت ماه سال جاری سازمان اداری و استخدامی کشور، لایحه اصلاح تبصره 12 قانون بودجه سال 1401 کل کشور موضوع اصلاح بعضی احکام مربوط به حقوق و دستمزد را به دفتر هیئت دولت ارسال نموده است.

19 تیر 1401

پیشنهاد کتاب آرمان شهری برای واقع گراها و چگونه به آن برسیم ، نوشته روتگر برگمن

کتاب آرمان شهری برای واقع گراها، کتابی است از مورخ مشهور هلندی، راتگر برگمن. این کتاب در اصل به عنوان یک مقاله به زبان هلندی برای یک مجله اینترنتی ، De Correspondent نوشته شد و بعد نویسنده فصولی بر آن اضافه نمود و مشروح تر نظر خود را بیان کرد و آن را به صورت کتاب...

17 تیر 1401

3 مصوبه تازه در راستای حمایت از بهبود فرآیندهای نهادهای مالی

هیأت مدیره سازمان بورس و اوراق بهادار در جدیدترین جلسه خود در راستای بهبود فرآیند های نهاد های مالی مصوباتی را تصویب کرد.

17 خرداد 1401

پرداخت یارانه نو از سال آینده، یارانه نقدی و معیشتی حذف می شود؟

به گزارش خبرنگاران، همزمان با مطرح شدن پرداخت یارانه نو 90 هزار تومانی، این سوال مطرح می شود که آیا یارانه نقدی و معیشتی حذف می شود و یا دو یارانه نقدی و معیشتی هم در کنار یارانه نو همچنان پرداخت می شود؟

9 بهمن 1400

رشد چشمگیر بودجه صداوسیما

طبق لایحه بودجه سال 1401، میزان بودجه تخصیص یافته به سازمان صداوسیما، 5 هزار و 289 میلیارد تومان در نظر گرفته شده است که این رقم حوزه های تولید و پخش خبر، مستندات خبری و گزارش، تولید و پخش سیما، تولید و پخش صدا و البته حمایت از تولید محتوا در فضای مجازی را...

9 بهمن 1400

الزام پلیس به غیرحضوری کردن سامانه تعویض پلاک از سال 1401

پلیس در لایحه بودجه 1404 مکلف است که از ابتدای سال 1401، سامانه تعویض پلاک انواع خودرو و موتورسیکلت را به نحوی ایجاد کند که تمام مراحل نقل و انتقال مالکیت به صورت برخط انجام گردد.

28 دی 1400

رایزنی نیکزاد با رئیس مجلس اسپانیا

علی نیکزاد نایب رئیس مجلس شورای اسلامی و هیات پارلمانی همراه، با مریچل باتت رییس مجلس اسپانیا ملاقات و درخصوص توسعه روابط پارلمانی و تعمیق هرچه بیشتر مناسبات دوکشور مصاحبه کرد.

12 دی 1400

اولین حدس درباره یارانه تازه دولت، یارانه هر نفر چقدر است؟

رئیس کمیته مالی کمیسیون برنامه وبودجه درباره حذف ارز ترجیحی می گوید: دولت ناچار است ارز 4200 تومانی برای گندم و دارو راحفظ کند، اما شاید بتواند این ارز را برای نهاده های دامی، دانه های روغنی و… را حذف کند. در مقابل با با پرداخت یارانه بیشتر بخشی از فشارهای...

10 دی 1400

تیغ تیز کرونا و تورم بر گلوی کارگران، مسئولان از قشر کارگر حمایت نمایند

کارگران یکی از مهم ترین ارکان فراوری هستند که پس از شیوع ویروس کرونا و تعطیلی واحد های فراوریی با مسائل جدی روبه رو شدند.

4 مهر 1400

رونمایی از طرح عجیب مجلس ، برگزاری رفراندوم برای قیمت بنزین

به گزارش خبرنگاران، ابولفضل ابوترابی، عضو کمیسیون شوراهای مجلس گفته طرح تقاضای برگزاری رفراندوم برای حذف یارانه های آشکار و پنهان را مطرح کرده است.

18 شهریور 1400

خانواده و پاندمی کرونا

پاندمی کرونا که از بهمن سال 1398 دنیا را متأثر کرد، سبب تغییر در بسیاری از مناسبات شد، چرا که علاوه بر مرگ و میر گسترده در پیک های مختلف بخصوص در کشورهای توسعه یافته ای مانند انگلیس، امریکا، فرانسه، ایتالیا و آلمان و خسارات انسانی بزرگ، عوارض مالی گسترده...

6 خرداد 1400

خبرنگاران افزایش تسهیلات کرونایی رانندگان حمل و نقل عمومی خوزستان

اهواز - خبرنگاران - معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان گفت: سقف تسهیلات وام کرونا به رانندگان بخش حمل و نقل عمومی مسافربری خوزستان تا 120 میلیون ریال افزایش یافت.

27 اردیبهشت 1400

آمار کرونا در ایران امروز چهارشنبه 18 فروردین 1400؛ فوت 193 نفر و شناسایی 20954 بیمار دیگر

سخنگوی وزارت بهداشت با اشاره به فوت 193 بیمار مبتلا به کرونا در شبانه روز گذشته، گفت: با این حساب مجموع جان باختگان این بیماری در کشور به 63 هزار و 699 نفر رسید.

4 اردیبهشت 1400
تعداد: (36)