تجربه کلاس های آنلاین در درون پساکرونا می تواند ادامه پیدا کند، تدریس مجازی 90 درصد دروس تئوری به شریفی ها

به گزارش وبلاگ ماکارون، رییس دانشگاه صنعتی شریف با اشاره به تدریس مجازی بیش از 90 درصد دروس تئوری به دانشجویان این دانشگاه گفت: تجربه این کار در دوران پساکرونا نیز می تواند ادامه پیدا کند.

تجربه کلاس های آنلاین در درون پساکرونا می تواند ادامه پیدا کند، تدریس مجازی 90 درصد دروس تئوری به شریفی ها

به گزارش خبرنگار دانشگاه وبلاگ ماکارون، محمود فتوحی رییس دانشگاه صنعتی شریف در برنامه رادیویی صبح و مصاحبه با بیان اینکه شیوع بیماری کرونا تحولات بسیار زیادی در حوزه های مختلف از جمله اقتصاد کشور ها ایجاد نموده است گفت: گرچه اقدامات خوبی در راستای تحول کسب و کار های آموزشی و اینترنتی از قبل اجرا شده بود، اما آن نیروی محرک لازم برای استفاده از این پتانسیل تا به حال وجود نداشت.

رئیس دانشگاه صنعتی شریف اضافه کرد: امروز شرایطی ایجاد شده که باید به سمت برگزاری دوره ها و کلاس های مجازی حرکت کنیم و البته تجربه این کار در دوران پساکرونا نیز می تواند ادامه پیدا کند.

فتوحی با اشاره به گسترش زیرساخت های اولیه برای برگزاری کلاس های مجازی در دانشگاه صنعتی شریف گفت: ما حتی اگر مجبور باشیم ترم را با همین آموزش های مجازی به انتها برسانیم قطعاً این آمادگی را داریم و بیش از 90 درصد از دروس تئوری دانشگاه را توسط آموزش های مجازی با نظارت کامل و کیفیت بالا ارائه داده ایم.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "تجربه کلاس های آنلاین در درون پساکرونا می تواند ادامه پیدا کند، تدریس مجازی 90 درصد دروس تئوری به شریفی ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تجربه کلاس های آنلاین در درون پساکرونا می تواند ادامه پیدا کند، تدریس مجازی 90 درصد دروس تئوری به شریفی ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید