خط آتش استقلال با این 2 بازیکن کامل می گردد ، 2 خارجی تازه در راه تهران

به گزارش وبلاگ ماکارون، پیگیری ها نشان می دهد به احتمال فراوان طی روزهای به جای مانده و تا قبل از مسابقه با صنعت نفت آبادان دو بازیکن اروپایی دیگر برای پیوستن به جمع آبی پوشان در تهران حاضر خواهند شد.

خط آتش استقلال با این 2 بازیکن کامل می گردد ، 2 خارجی تازه در راه تهران

به گزارش وبلاگ ماکارون فرایند خرید بازیکنان نو استقلال هنوز به سرانجام نرسیده و مسئولان این باشگاه در تلاشند از سهمیه های به جای مانده نهایت استفاده را ببرند.مسئولان استقلال به همین دلیل در تلاشند تا فصل نو را حداقل با حضور 3 بازیکن اروپایی شروع کند، اما به احتمال بسیار زیاد در هفته اول فقط می تواند یکی از آنها را به میدان بفرستد. کوین یامگا به واسطه حضور چند ساله در استقلال، کاملاً با شرایط فنی تیم آشنا است و جواد نکونام هم به این فوتبالیست حرفه ای اعتقاد دارد بنابراین از وجودش در بازی با صنعت نفت استفاده خواهد شد، اما قرار است بازیکنان نو خارجی نیز به استقلال ملحق شوند.

پیگیری ها نشان می دهد به احتمال فراوان طی روزهای به جای مانده و تا قبل از مسابقه با صنعت نفت آبادان دو بازیکن اروپایی دیگر برای پیوستن به جمع آبی پوشان در تهران حاضر خواهند شد، اما با توجه به اینکه آنها باید تست پزشکی بدهند، با باشگاه توافق نهایی نمایند و البته در تمرینات تاکتیکی حاضر شوند، قطعاً به مسابقه هفته اول نخواهند رسید و در برترین شرایط از جدال با ملوان در هفته دوم یا تقابل با سپاهان در هفته سوم به کار گرفته خواهند شد.

شانس اینکه روبرتو تورس یکی از این اروپایی ها باشد زیاد است، اما باشگاه استقلال بازیکنان دیگری را نیز مد نظر دارد که باید دید سرنوشت آنها چه خواهد شد؟!

منبع: همشهری آنلاین

به "خط آتش استقلال با این 2 بازیکن کامل می گردد ، 2 خارجی تازه در راه تهران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خط آتش استقلال با این 2 بازیکن کامل می گردد ، 2 خارجی تازه در راه تهران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید