رفتار حرفه ای ساپینتو بعد از تساوی بدموقع ، هشدار مربی پرتغالی

به گزارش وبلاگ ماکارون، استقلال بعد از تعطیلات جام جهانی آن استقلال پیش از تعطیلات این مسابقات نیست. تیمی که هم در حمله خوب بود و هم در دفاع.

رفتار حرفه ای ساپینتو بعد از تساوی بدموقع ، هشدار مربی پرتغالی

به گزارش وبلاگ ماکارون، بر اساس داده های سایت های آنالیز استقلال پیش از تعطیلات جام جهانی و در 11 هفته سپری شده از مسابقات بهترین تیم در ایجاد موقعیت بود. هر چند موقعیت های زیادی را هدر می داد اما به سبب ارایه بازی های زیبا مورد تحسین بود اما دیدید که در بازی با صنعت نفت خیلی کم روی دروازه حریف موقعیت ایجاد کرد و در بازی دیروز در مصاف با مس رفسنجان خیلی موقعیت به حریف داد. تا جایی که ریکاردو ساپینتو در کنفرانس خبری بعد از بازی گفت: در مصاف با مس به مقدار 13 بازی گذشته به حریف موقعیت دادیم.

البته دیدن خلاصه بازی استقلال - مس رفسنجان بیانگر این مسئله است استقلال در ایجاد موقعیت در بازی با مس بد کار نکرد و موقعیت های خوبی به وجود آورد و حتی یک بار تیرک دروازه مس را با ضربه سر امیر ارسلان مطهری به لرزه در آورد و اگر داور در نیمه نخست به گواه کارشناسان برای این تیم پنالتی می گرفت، شاید شرایط بازی تغییر می کرد. اما دادن این همه موقعیت به تیم مس برای تیمی که مدعی قهرمانی در لیگ برتر است، اتفاق خوبی نیست و همان طور ریکاردو سایپنتو بدان اشاره کرد، یک هشدار برای استقلال است که برای تکرار قهرمانی در لیگ برتر می کوشد.

ریکاردو ساپینتو در کنفرانس خبری بعد از بازی به جای بهانه گیری به واقعیت ها اشاره کرد. او می توانست دو امتیاز از دست رفته این بازی را با غایب ها توجیه کند. یا نگرفتن پنالتی از سوی داور و بهانه هایی که برای توجیه امتیاز از دست رفته کم نبود. اما ترجیج داد صادقانه صحبت کند. ترجیح داد صادقانه بگوید؛ تیم محمد ربیعی موقعیت های خوبی روی دروازه استقلال ایجاد کرد و... این حرف ها بدون شک شاگردان این مربی را متوجه یک واقعیت مهم کرد. اینکه تلاش هایشان برای کسب سه امتیاز در بازی با مس کافی نبوده و اگر قرار به تکرار این بازی ها باشد، آنها خیلی زود موقعیت خود را در جدول رده بندی لیگ برتر از دست خواهند داد و طولی نمی کشد که حتی از جمع مدعیان لیگ برتر خارج می شوند.

  • واکنش ساپینتو به لیست ورود و خروج استقلال | این اتفاق یک هشدار برای تیم من است!
منبع: همشهری آنلاین

به "رفتار حرفه ای ساپینتو بعد از تساوی بدموقع ، هشدار مربی پرتغالی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رفتار حرفه ای ساپینتو بعد از تساوی بدموقع ، هشدار مربی پرتغالی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید