فرنگی کاران بعد از جام تختی استارت می زنند، خبری از مصدومیت نیست

به گزارش وبلاگ ماکارون، بهروز حضرتی پور در تبادل نظر با خبرنگاران با بیان اینکه کادر فنی به خوبی برای زمان به جامانده تا المپیک برنامه ریزی نموده گفت: طبق زمانبندی کادر فنی تیم ملی کشتی فرنگی قرار شده تا نخستین اردوی ما بلافاصله بعد از جام تختی شروع گردد که این اردو به معنای استارت جدی فرنگی کاران برای حضور در میادین پیش رو و در نهایت بازیهای المپیک است.

فرنگی کاران بعد از جام تختی استارت می زنند، خبری از مصدومیت نیست

وی توضیح داد: فرنگی کاران مدعی بعد از حضور در جام تختی و اردوی آماده سازی بلافاصله مهیای حضور در رقابتهای قهرمانی آسیا خواهند شد. ضمن اینکه ما در ابتدای سال جدید نیز باید در رقابتهای گزینشی کسب سهمیه المپیک به میدان برویم که باید طوری برنامه ریزی کنیم تا بتوانیم از نیروهای خودمان به بهترین شکل در این میادین بهره ببریم.

مربی تیم ملی کشتی فرنگی ادامه داد: خوشبختانه تا به امروز هیچ مصدومی در بین فرنگی کاران مورد نظر کادر فنی برای حضور در اردوهای تیم ملی وجود ندارد و این بچه ها با وجود تعطیلی اردوها به خوبی بطور اختصاصی مشغول تمرین هستند.

حضرتی پور با اشاره به تغییر نام خانه کشتی محمد بنا به یکی از شهدای مدافع حرم نیز گفت: این تغییر به پیشنهاد و اصرار محمد بنا صورت گرفت و وی مدتهاست پیگیر این موضوع بود. مطمئنا مقام والای شهدا بسیار فراتر از اینهاست و اقدامی که برای شهید مدافع حرم صادق صدرزاده انجام شد در برابر مجاهدت و فداکاری او و دیگر شهدای مدافع حرم بسیار ناچیز است.

وی در سرانجام خاطر نشان کرد: تمام کوشش مجموعه مدیریتی کشتی، کادر فنی و کشتی گیران تیم ملی بر آن است تا بتوانیم نتایج خوبی در المپیک 2020 توکیو کسب کنیم. هر چند که ما زمان زیادی را تا به امروز از دست دادیم اما با توجه به کوشش متولیان کشتی و کادر فنی توانستیم برنامه های ویژه ای را تدوین کنیم تا فرنگی کاران بتوانند هر چه سریعتر مهیای حضور در میادین پیش رو شوند.

منبع: خبرگزاری مهر

به "فرنگی کاران بعد از جام تختی استارت می زنند، خبری از مصدومیت نیست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فرنگی کاران بعد از جام تختی استارت می زنند، خبری از مصدومیت نیست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید