هوش مصنوعی

برنامه فوتوشاپ رایگان برای این کاربران از دسترس خارج شد!

زومیت نوشت: ادوبی هوش مصنوعی را به نسخه وب فتوشاپ اضافه نموده است. هم زمان با این تغییر، پشتیبانی از نسخه وب رایگان به انتها رسید.

6 مهر 1402

ایلان ماسک یک شرکت هوش مصنوعی تازه راه اندازی کرد!

دیجیاتو نوشت: شرکت هوش مصنوعی تازه xAI به وسیله خود ایلان ماسک راهنمایی می گردد و در آن افراد مطرح دنیای هوش مصنوعی فعالیت می نمایند.

22 تیر 1402

وزیر ارتباطات:سرعت اینترنت موبایل دو برابر شده است

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: سایت اسپیدتست سایتی است که هرماه سرعت اینترنت موبایل و ثابت همه کشور ها را اعلام می نماید و از ابتدای دولت تا به امروز سرعت اینترنت موبایل تقریبا دو برابر شده است.

5 تیر 1402

استقبال از هوش مصنوعی کماکان پایین است!

دیجیاتو نوشت: نظرسنجی شرکت مورگان استنلی نشان می دهد که نرخ پذیرش و استفاده از چت بات هایی مثل ChatGPT هنوز خیلی کم است.

28 خرداد 1402

هوش مصنوعی انتخاب کرد: مجذوب کننده ترین مربی جهان!

برخی مربیان رویای قهرمانی در لیگ یا جام جهانی را دارند؛ اما یک عنوان هست که احتمالا همه دوست دارند آن را به دست بیاورند: مجذوب کننده ترین مربی جهان. حالا بر اساس پارامترهایی که برای هوش مصنوعی تعریف شده، فهرستی از مجذوب کننده ترین مربیان جهان به دست آمده...

30 اردیبهشت 1402

کفش های هوشمند برای زودتر به مقصد رسیدن، عکس

مهر نوشت: یک جفت کفش مجهز به هوش مصنوعی به نام مون واکرز فراوری شده که به کاربران اجازه می دهد 250 درصد سریع تر راه بروند.

19 اردیبهشت 1402

رونمایی از چهره ظاهری چت جی پی تی!

شرکت سازنده چت جی پی تی در یک شرکت فراوری کننده ربات های انسان نما سرمایه گذاری نموده است و اکنون تصاویری منتشر شده که شاید نشان دهنده ظاهر فیزیکی این هوش مصنوعی جنجال برانگیز باشد.

3 اردیبهشت 1402

قدرت خوب مدیرعامل آی بی ام

آی بی ام با قدرت خوب مدیرعامل وقت در دوره ای که ترند های تکنولوژی غوغا به پا کرد، توانست شرکت را با تحولات بازار همراه کند. جینی رومتی، قدرت خوب را توانایی انجام کار های معنادار توصیف می نماید.

28 فروردین 1402

همه چیز درباره EOS R8؛ مقرون به صرفه ترین دوربین فول فریم کانن

کانن EOS R8 می تواند در حالت شاتر الکترونیکی پرده اول با نرخ 8 فریم بر ثانیه و در حالت شاتر الکترونیکی معمولی، با نرخ 40 فریم بر ثانیه تصویربرداری کند. این دوربین در هر عکاسی می تواند 100 فایل C-RAW+JPEG را روی یک کارت حافظه UHS-II ثبت کند. بعلاوه سیستم فوکوس اتوماتیک...

20 بهمن 1401

آپدیت جالب و نو گوگل لنز

در آپدیت نو گوگل لنز اگر کاربر دوربین گوشی را جلوی منوی رستوران بگیرد، ظرف غذا ها و آنالیز های کاربران نشان داده می گردد.

9 دی 1401

در فیلم بعدی کارگردان فیلم فراماشین، ناتالی پورتمن بازی می نماید. فیلمی به نام نابودی

الکس گارلند تا حالا نویسنده فیلم های خوبی مانند 28 روز بعد، سان شاین، هرگز رهایم مکن و درد Dredd بوده، منها فیلم اکس مشینا یا فراماشین او بود که ما را مجذوب ساخت.

19 آذر 1401

عکس ، کشف یک نقاشی عجیب از ونگوگ که پشت تابلوی دیگری پنهان بود ، پرده برداری اشعه ایکس از یک نقاشی 135 ساله

پژوهشگران با استفاده از اشعه ایکس، هوش مصنوعی و چاپ سه بعدی، یکی از آثار از دست رفته وَنسان وَن گوگ نقاش مشهور هلندی را 135 سال پس از ایجاد آن بازآفرینی کردند.

14 شهریور 1401

وان پلاس شاید وان پلاس 10 اولترا را اواخر 2022 روانه بازار کند

با توجه به اینکه وان پلاس 10 پرو در حال حاضر در چین عرضه شده و گویا قرار است در ماه مارس (اسفند - فروردین ماه) روانه بازار های اروپا گردد، به نظر می رسد که این گوشی هوشمند پرچم دار توانسته نظر کاربران را با مشخصات فنی مناسب خود جلب کند. با این حال، شایعه نو...

25 اردیبهشت 1401

جزئیات بزرگترین رویداد گیم جهان

در پی شیوع کرونا و لغو برگزاری نمایشگاه های مختلف گیمینگ در جهان، کووید 19 دامان نمایشگاه (The Electronic Entertainment Expo E3)، بزرگترین رویداد گیم جهان را هم گرفت و پس از لغو آن در سال 2020، امسال هم برگزارکنندگان مجبور شدند به برپایی نسخه مجازی رضایت دهند.

3 مرداد 1400

ساخت قایق های رباتیک خودران 2 نفره در دانشگاه ام.آی.تی

خبرگزاری خبرنگاران- پژوهشگران دانشگاه ام.آی.تی نوعی قایق خودران ابداع نموده اند که می تواند دو مسافر را با خود حمل کند.

15 آذر 1399

رونمایی از تصویر و مشخصات آنر 30 لایت

انتظار می رود گوشی آنر 30 Youth در اولین هفته ماه جولای در چین معرفی شود. این هندست احتمالا تحت عنوان آنر 30 لایت عرضه جهانی خواهد شد. آنر هنوز هیچ صحبت رسمی درباره آنر 30 لایت نکرده، اما امروز برگه مشخصات و تصاویر آن توسط یک منبع معتبر لو رفته است و ما حالا...

6 شهریور 1399

احراز هویت غیرحضوری، کوشش فناوران ایرانی برای کاهش رفت و آمد، برای مهار کرونا به تحقق دولت الکترونیک احتیاج داریم

یک شرکت دانش بنیان پیروز به توسعه و راه اندازی اپلیکیشنی شده که احراز هویت به شکل غیرحضوری را برای کاربران ممکن نموده است.

24 مرداد 1399

رازگشایی چرخ از نقش هوش مصنوعی در سازه ها

شصت وششمین قسمت فصل ششم چرخ ساعت 19 امروز، دوشنبه 25 آذر، با موضوع هوش مصنوعی و رایانش ابری در سازه ها از شبکه چهار پخش خواهد شد.

13 بهمن 1398

الگوریتمی جدید که رنگهای اقیانوس را واقعی تر نمایش می دهد

گروهی از اقیانوس شناسان الگوریتمی را ایجاد نموده اند که عکسهای زیر آب را دگرگون می نماید و رنگهای واقعی شگفت انگیز آنها را نشان می دهد.

23 دی 1398