محدودیت های مجیدی و یک احتمال، مدافع تازه زودتر از تصور در ترکیب

به گزارش وبلاگ ماکارون، رافائل سیلوا مدافع بلند قامت و برزیلی که امروز قراردادش با استقلال نهایی می گردد، به صورت اورژانسی و به منظور پر کردن جای خالی مدافعان میانی جدا شده آبی پوشان به این تیم اضافه شد و به علت شرایط خاص حاکم بر این تیم، این امکان وجود دارد که خیلی زودتر از آنچه که تصور می گردد به ترکیب ثابت این تیم برسد.

محدودیت های مجیدی و یک احتمال، مدافع تازه زودتر از تصور در ترکیب

با جدایی عارف آقاسی در پنجره زمستانی نیم فصل و اعزام مرادمند و یزدانی به خدمت سربازی، آبی ها با بحران کمبود مدافع میانی در تیم شان روبرو شدند و این باعث شد آنها به صورت اورژانسی اقدام به جذب یک بازیکن آزاد و خارجی در این پست کنند. رافائل سیلوا مدافع 29 ساله برزیلی به همین منظور وارد تهران شد و گفته می گردد قرارداد وی امروز با آبی پوشان نهایی می گردد.

با بازگشت عارف غلامی خیلی به موقع بود و به صورت موقت روزبه چشمی هم یک خط به عقب بازگشته تا بحران آبی ها به صورت موقت حل گردد، اما این امکان وجود دارد که مصدومیت دانشگر و محرومیت چشمی باعث گردد سیلوا خیلی زودتر از آنچه که تصور می گردد به ترکیب اصلی آبی پوشان اضافه شده و چه بسا این اتفاق در هفته بیست و دوم مقابل صنعت نفت رخ دهد.

واقعیت این است که دست فرهاد مجیدی در دفاع میانی همچنان بسته است و ممکن است وی ریسک استفاده از یک مدافع میانی تخصصی را با حداقل جلسات تمرینی و هماهنگی با دیگر بازیکنان به جان خریده و خیلی زود از سیلوا استفاده کند.

پست مدافع میانی از حساسیت بالایی برخوردار است و کمتر پیش می آید یک بازیکن تازه قبل از رسیدن به هماهنگی های لازم با دیگران در این پست مورد استفاده قرار گیرد؛ اما کمبود بازیکن در این پست ممکن است مجیدی را ناگزیر از پذیرفتن این ریسک نموده و خیلی زود این مدافع را به ترکیب تیمش وارد کند.

منبع: خبرگزاری مهر

به "محدودیت های مجیدی و یک احتمال، مدافع تازه زودتر از تصور در ترکیب" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "محدودیت های مجیدی و یک احتمال، مدافع تازه زودتر از تصور در ترکیب"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید