تعاریف و اصطلاحات

8 اپلیکیشن سفر عالی برای ثبت خاطرات ماجراجویی هایتان

اگر عاشق سفر باشید، احتمالا یکی از کارهایی که دوست دارید انجام دهید، ثبت خاطرات سفر، مسیر سفر، تصاویر و یادگاری هایی است که از سفرهای خود دارید. این روزها که برای هر کاری یک اپلیکیشن وجود دارد، از بین اپلیکیشن هایی که فراوری شده، می توانید نمونه هایی...

10 مهر 1402

خبر خوش رئیس جمهور در خاتمه سفر نیویورک چیست؟

مسئولان دولتی اعلام نموده اند که سید ابراهیم رئیسی در سرانجام سفر نیویورک خبر خشنود کننده ای برای مردم ایران خواهد آورد.

30 شهریور 1402

شعر عصر ما اسطوره محور و آلترناتیو نیست

سرویس ادبیات خبرنگاران؛ شعر در ایران، ریشه هایی به عمق تاریخ دارد و فراز و نشیب های متعددی را به خود دیده است، اما در عصر حاضر تحولات شعر و پذیرفتن مؤلفه های مدرن، دنیا شعر فارسی را با دگرگونی های ظاهری و باطنی کم سابقه ای روبه رو کرد.

26 شهریور 1402

تقویت سیستم ایمنی بدن با 5 غذای ساده

سیستم ایمنی بدن چیست؟ تقویت سیستم ایمنی بدن چگونه امکان پذیر است؟ غذاها چه نقشی در سیستم ایمنی بدن دارند؟ اگر شما هم دنبال جواب این سوال ها هستید، این مقاله را از دست ندهید.

22 مرداد 1402

11 غذای رژیمی که می تواند باعث افزایش وزن شما گردد

غذا های رژیمی مانند آن هایی که دارای برچسب کم چرب، کم کالری یا بدون چربی هستند، به طور خاص برای افرادی عرضه می شوند که در پی کاهش وزن خود هستند.

13 تیر 1402

همه چیز درباره ژل ماشین ظرفشویی و مهم ترین کاربرد آن

چندین شوینده مختلف برای ماشین های ظرفشویی وجود دارد که هریک ویژگی های خاص خود را دارند. یکی از رایج ترین شوینده های ماشین ظرفشویی، ژل ماشین ظرفشویی است که هواداران بسیاری دارد. برندهای بسیاری در زمینه فراوری ژل ماشین ظرفشویی فعالیت می نمایند.

11 تیر 1402

آشنایی با اثرات و مراحل انفجار سلاح های هسته ای

در سلاح های هسته ای شکافت هسته ای، یا گداخت هسته ای برای تخریب استفاده می شود. بمب های اتمی که برمبنای گداخت کار می کنند نسل نوین بمب اتمی هستند و قدرتی بسیار بیشتر از بمب های شکافتی دارند.

5 تیر 1402

طرز تهیه کیک اسفنجی با آب، آب جوش، آب میوه

کیک اسفنجی از آن دسته کیک ها است که به راحتی با روش های متفاوت می توان آن را آماده کرد. در دنیای شیرینی پزی این کیک خوشمزه را هم با فر و هم در قابلمه می توان آماده کرد. جدا از روش های متفاوت پخت کیک اسفنجی به طرز تهیه های متفاوت آن هم می توان اشاره نمود. استفاده...

4 تیر 1402

همه تولیدکنندگان خودرو با لوگوهای جدیدشان

این شرکت های خودروسازی در چند سال اخیر لوگوهای خود را طراحی مجدد نموده اند.

17 خرداد 1402

راهکاری برای کم کردن هزینه های زندگی ، چگونه درخانه مان ماست درست کنیم؟

ماست بستن هم یکی از اصطلاحات قدیمی ای است که رفته رفته به تاریخ سپرده می گردد. قدیمی ها خودشان ماست را به اصطلاح می بستند و هر خانم کدبانویی راه و روش درست کردنش را بلد بود. ولی حالا ماست هم مثل خیلی چیزهای دیگر از سوپرمارکت خریده می گردد.

21 اردیبهشت 1402

طرز تهیه 3 مدل دسر موس بستنی خوشمزه کافی شاپی بدون فر

انواع دسر موس و بستنی جزو برای مهمانی ها و دورهمی هستند. در واقع دسر موس با بستنی یکی از مجلسی ترین دسرها است که کمتر کسی دست رد به آن می زند. ترکیب موس با بستنی هم طعم مجذوب کننده و هم بافت اشتهابرانگیزی دارد. در این مقاله از در طرز تهیه چند مدل دسر موس...

6 اردیبهشت 1402

جیب خالی مستأجران برای تامین آورده مسکن ملی

مسئولان پاسخ دهند علت این آورده مرحله دوم متقاضیان از بابت چیست و اداره مسکن و شهرسازی به استناد چه قانونی کسی را که آورده دوم خود را واریز نکند حذف خواهند کرد در حالی که سازمان های مربوطه به تعهد و وظیفه خود عمل نکرده اند.

30 فروردین 1402

عطار شاعر جامع الاطرافی است، اوج خلاقیت و تفکر نمادین عطار در منطق الطیر مشاهده می گردد

به گزارش خبرنگاران در بوشهر، 25 فروردین به نام عطار نیشابوری نام گذاری شده است تا ضمن بزرگداشت جایگاه ادبی این شاعر در این مناسبت خاص، اندیشه و آثار او به شکل ویژه تری برای نسل امروز بازنمایی گردد. بدیهی است عطار یکی از شاعران تاثیرگذار و صاحب سبک در ادبیات...

25 فروردین 1402

برنامه وزیر ارتباطات تا سرانجام دولت سیزدهم چیست؟

عیسی زارع پور وزیر ارتباطات و فناوری ارتباطات می گوید، یکی از برنامه های اصلی دولت سیزدهم، انتها پروژه اتصال روستاهای بالای بیست خانوار کشور به شبکه اینترنت است.

24 فروردین 1402

راز ساخته شدن اهرام مصر چیست؟

نام مصر باستان پیوند خورده با تاریخ اسرارآمیز اهرام مصر. آیا می دانید اهرام ثلاثه مصر چگونه ساخته شدند؟

22 فروردین 1402

نحوه انتخاب کلمات کلیدی مناسب برای تبلیغ در گوگل

تبلیغ در گوگل، برای بالا آمدن سایت شما، یکی از روش های بسیار پرکاربرد است. نحوه انتخاب کلمات کلیدی مناسب برای تبلیغ در گوگل، باید به گونه ای باشد که شما را در صفحه اول و جزء سایت های اول تا سوم، نمایش دهد.

29 اسفند 1401

لمینت ناخن یا ژلیش؛ برای عید سال جاری کدام را انتخاب کنیم؟

با نزدیک شدن به سال نو، خیلی از خانم ها تمایل دارند برای زیبایی ناخن هایشان اقدامات بیشتری انجام دهند. اما معمولا در سالن های آرایشی با هجوم پیشنهادات گوناگون مثل ژلیش، کاشت، لمینت ناخن و… سردرگم می شوند. در این مطلب سعی کردیم تا با معرفی انواع خدمات...

20 اسفند 1401

قبل از ازدواج در مورد این موارد توافق کنید

انتخاب همسر مناسب برای ازدواج، به منظور رسیدن به زندگی زناشویی سعادتمند فوق العاده مهم است. اگر عاقلانه انتخاب کنید، زندگی تان راحت تر و به شدت رضایت بخش تر می شود.

18 اسفند 1401

لنز واید چیست و آیا ارزش خرید دارد؟

اگر در خرید لنز با بودجه محدودی روبه رو هستید یا قصد سفر دارید و به همین علت، تنها یک لنز باید با خود به همراه داشته باشید، لنز واید به شدت برای شما کاربرد دارد. در این مطلب ابتدا به معرفی کامل لنز واید پرداخته و سپس به این مسئله می پردازیم آیا خرید لنز...

4 اسفند 1401

تفاوتی عجیب بین زنان و مردان که قطعا نمی دانید!

تفاوت های زن و مرد در بخش های مختلف سال ها متخصصان در زمینه روانشناسی و عصب شناسی را وادار به تحقیق و آنالیز نمود.

17 بهمن 1401
تعداد: (84)